FANDOM

Dr Hiro Ebashi
Hiro Ebashi
Frakcja niezależny lub S.A.A.T
Nastawienie Neutralne, spokojne
Hiro Ebashi jest niezależnym badaczem żyjącym pod wodą w stworzonym przez siebie ETO. Denerwuje się, gdy gracz prowadzi dużo badań i zasiedla podwodne płaskowyże, a powsztrzymanie się od tego zadowala naukowca. Nie przepada za Prof. Salmanem Devim.

DyplomacjaEdytuj

Hiro Ebashi posiada następujące akcje dyplomatyczne:

  • Nacisk
  • Pożyczka
  • Ceny dumpingowe
  • Handel lincencjami
  • Skaner technologii
Warto zwrócić uwagę na tą ostatnią. Za odpowiednią sumę kredytów odsłaniają się na mapie 1, 2 lub 3 miejsca, gdzie znajdują się prototypy i można je zdobyć podpływając okrętem podwodnym. Jest to jeden z czterech sposobów na ich zdobycie. Jednak że umowa ma długi czas odnawiania i jest dostępna od 60 p. wpływów, tylko gracze z dużą sumą kredytów mogą sobie na to pozwolić.
ETO

ETO, podwodna baza doktora Ebashi'ego

WpływyEdytuj

Wpływy z badaczem zwiększają się gdy:

  • Gracz posiada akademie i labolatoria, ale ich NIE używa,
  • Gracz nie prowadzi kolonizacji podwodnych płaskowyżów, choć ma takie możliwości

Zmniejszają się, gdy:

  • Gracz prowadzi dużo badań,
  • Gracz kolonizuje podwodne płaskowyże,
  • Gracz prowadzi rozbudowy na podwodnych płaskowyżach.

Handel z ETOEdytuj

Hiro Ebashi nie sprzedaje towarów, można u niego kupić tylko przedmioty. Wśród nich często pojawiają się podwodne ekspedycje i ulepszenia statków. Ze względu na umiejscowienie ETO, handel można prowadzić tylko statkami podwodnymi. Często też można kupić u niego trimaran lub podwodnego łowcę, a po podpłynięciu na pasku akcji pojawia się przycisk "sprzedaj". Po jego naciśnięciu badacz poda sumę, za którą weźmie okręt, można ją przyjąć lub odrzucić.