FANDOM

Silos rakietowy
Silos rakietowy
Koszt budowy 20000 kredytów, 50t modułów konstrukcyjnych, 35t narzędzi, 36t betonu, 36t stali, 20t broni ciężkiej
Utrzymanie - 500 Bilans, - 50 Równowaga ekologiczna, - 50 Energia
Produkuje Rakiety dalekiego zasięgu
Odblokowanie 1400 fabrykierowników
Silos rakietowy to bardzo drogi budynek, który mogą wznieść tylko Fabryci. Aby go odblokować, trzeba osiedlić 1400 fabrykierowników, co wymaga zaspokojenia ich wszsytkich potrzeb. Sam silos jest bardzo drogi w utrzymaniu, ale pozwala na zbudowanie rakiet dalekiego zasięgu. Jedynym budynkiem, którego nie można zniszczyć przy jego użyciu, jest monument. Rakieta zadaje 7500 p. obrażeń w centrum wybuchu, a obiekty dookoła również zostają uszkodzone. Warto chronić swój silos, gdyż wielu graczy bierze go na cel z oczywistych powodów. Dobrze jest postawić go w głębi lądu, z dala od wybrzeża, a dookoła wznieść działa przeciwlotnicze. Jeżeli chce się zniszczyć wrogi silos, najlepszym sposobem jest podwójne bombardowanie przy pomocy ognistych ptaków. Jeżeli równomiernie osiedlało się teżEkosów, można zbudować w pobliżu wrzutni generator tarczy.
Atak rakietowy

Atak nuklearny widziany z morza

RakietaEdytuj

Aby wznieść rakietę potrzeba:

  • 40 000 kredytów,
  • 50t nafty,
  • 100t uranu,
  • 100t materiałów wybuchowych,
  • 30 minut

Po wystrzeleniu trzeba poczekać kilka minut na chłodzenie systemów. Rakieta leci prosto do celu i uderza kilka sekund po strzale.

PoradyEdytuj

  • Może się okazać, że rakieta dalekiego zasięgu jest zbyt droga. Zamiast niej można zbudowaćorkę, dostępną po wydarzeniu światowym "Nordamark - konflikt graniczny" i używać rakiet średniego zasięgu. Kosztują 2000 kredytów, ale nie potrzeba do nich materiałów.
  • Na wielu mapach jest niewiele wysp z uranem. Można rozważyć jego wydobycie przy użyciu konwentera metali . Jest to droższa, ale wydajniejsza opcja.

PrzechwytywanieEdytuj

W dodatku Tajemnicza Błękitna Głębia w Akademii dostępna jest fromuła "tarcza antyrakietowa". Sprawia ona, że wycelowana w twoją wyspę rakieta zmienia tor i uderza w miejsce, skąd została wystrzelona.